افضلیت قرائت قرآن یا دعا ؟

افضلیت قرائت قرآن یا دعا ؟

    دعا

    الإمامُ الباقرُ عليه السلام لَمّا سُئلَ: كَثرَةُ القِراءَةِ أفضَلُ أو كَثرَةُ الدُّعاءِ؟-: الدُّعاءُ، أما تَسمَعُ لِقَولِهِ تَعالى‏: قُلْ ما يَعْبَؤُا بِكُمْ [1]

    امام باقر عليه السلام‏- در پاسخ به اين سؤال كه زياد قرآن خواندن بهتر است يا زياد دعا كردن؟ - فرمود: دعا كردن. مگر نشنيده‏اى اين سخن خداوند متعال را كه فرمود: «بگو: پروردگار من از [عذاب‏] شما چه باك دارد [اگر دعاى شما نباشد] ...»؟

منابع:

  1. بحار الأنوار: 93/ 299/ 30.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

 

پر بازدیدترین ها

اثر خوبی ها

اثر خوبی ها

جواب وفای به عهد

جواب وفای به عهد

تقویت قوای نظامی

تقویت قوای نظامی

تهمت

تهمت

اثر تقوا

اثر تقوا

Powered by TayaCMS