افضلیت قرائت قرآن یا دعا ؟

افضلیت قرائت قرآن یا دعا ؟

    دعا

    الإمامُ الباقرُ عليه السلام لَمّا سُئلَ: كَثرَةُ القِراءَةِ أفضَلُ أو كَثرَةُ الدُّعاءِ؟-: الدُّعاءُ، أما تَسمَعُ لِقَولِهِ تَعالى‏: قُلْ ما يَعْبَؤُا بِكُمْ [1]

    امام باقر عليه السلام‏- در پاسخ به اين سؤال كه زياد قرآن خواندن بهتر است يا زياد دعا كردن؟ - فرمود: دعا كردن. مگر نشنيده‏اى اين سخن خداوند متعال را كه فرمود: «بگو: پروردگار من از [عذاب‏] شما چه باك دارد [اگر دعاى شما نباشد] ...»؟

منابع:

  1. بحار الأنوار: 93/ 299/ 30.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

 

پر بازدیدترین ها

No image

سخنرانی استاد فرحزاد با عنوان خصلت های نیک زنان

سخنرانی استاد فرحزاد با عنوان خصلت های نیک زنان در رابطه با موضوع اجتماعی در این قسمت قرار دارد.
No image

سخنرانی استاد رفیعی با عنوان عمده ترین درسهای عاشورا؛ خوف و ترس

سخنرانی استاد رفیعی با عنوان عمده ترین درسهای عاشورا؛ خوف و ترس در رابطه با موضوع دهه محرم در این قسمت قرار دارد.
تجارت مادی و معنوی جلسه ششم

تجارت مادی و معنوی جلسه ششم

الحمد لله رب العالمین وصلّی الله علی جمیع الأنبیاء والمرسلین وصلّ علی محمّد وآله الطاهرین، ولعن علی اعدائهم اجمعین
Powered by TayaCMS