معیاری همیشگی و نجات بخش

معیاری همیشگی و نجات بخش

    سر دو راهی

    الإمامُ الكاظمُ عليه السلام: إذا مَرَّ بكَ‏ أمرانِ لا تَدري أيُّهُما خَيرٌ وأصوَبُ، فانظُرْ أيُّهُما أقرَبُ إلى‏ هواكَ فخالِفْهُ؛ فإنَّ كَثيرَ الصَّوابِ في مُخالَفَةِ هَواكَ.. . [1]

    امام كاظم عليه السلام: هرگاه دو كار برايت پيش آمد كه ندانستى كدام يك بهتر و درست‏تر است، بنگر كه كدام يك از آنها به هوس تو نزديكتر است، با همان مخالفت كن؛ زيرا ثواب های زیاد در مخالفت كردن با هواى نَفْست نهفته است.

منابع:

  1. تحف العقول: 398.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

 

جدیدترین ها در این موضوع

‌فنون متابعت و رفتارسازی 2

‌فنون متابعت و رفتارسازی 2

در این بخش ‌فنون متابعت و رفتارسازی در راستای آموزش کلاسداری مطرح شده است.
‌فنون متابعت و رفتارسازی 1

‌فنون متابعت و رفتارسازی 1

در این بخش ‌فنون متابعت و رفتارسازی در راستای آموزش کلاسداری مطرح شده است.
واجب و حرام

واجب و حرام

در این متن به بیان واجب و حرام با موضوع آموزش کلاسداری پرداخته شده است.
مسابقات عملى (میان پرده ‏ها)

مسابقات عملى (میان پرده ‏ها)

در این بخش به مسابقات عملى (میان پرده‏ ها) در آموزش کلاسداری پرداخته شده است.
No image

رفع خستگى در اجرای برنامه برای نوجوانان و جوانان

در این بخش به موضوع "رفع خستگى" در آموزش کلاسداری پرداخته شده است.

پر بازدیدترین ها

No image

نحوه های مختلف شـروع کلاس توسط مربی

در این بخش "شـروع ها" در جهت آموزش کلاسداری مطرح می شود.
No image

بازخوردگیری ارتباط اولیه

در این بخش بازخوردگیری ارتباط اولیه در موضوع آموزش کلاسداری بیان می شود.
No image

شیوه‏ هاى نوین بیان احکام

در این بخش به شیوه‏ هاى نوین بیان احکام در جهت آموزش کلاسداری پرداخته شده است.
No image

شرح فنون عنصر عشق و تخیل

در این بخش فنون عنصر عشق و تخیل در آموزش کلاسداری بیان می شود.
No image

مهارت جذ ب جوانان 14

Powered by TayaCMS